Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Research assistant, Professor emeritus., Research Assistant

Member of:


    1. 2011
    2. Published

      To cover and cope with the new largeness of scale - mapping the field of practice: Paper Oxford Ethnography and Education Conference

      Borgnakke, Karen, Sep 2011. 16 p.

      Research output: Contribution to conferencePaperResearchpeer-review

    3. Published

      Lad os få flere køn i skolen

      Borgnakke, Karen, Feb 2011, In: Undervisere.dk. p. 24-25 2 p.

      Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Feature article

    4. Published

      Blandt professionelle idealister og pragmatikere - en caseanalyse om professionalisering i gymnasiefeltet

      Borgnakke, Karen, 2011, Pædagogiske perspektiver på arbejdsliv. Christensen, G. & Bertelsen, E. (eds.). Frydenlund Academic, p. 227-263 36 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

    5. Published

      Et universitet er et sted, der forsker i alt - undtagen i sig selv og sin egen virksomhed

      Borgnakke, Karen, 2011, København: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling & Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab, Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet. 99 p.

      Research output: Book/ReportBook

    6. Published

      Mindeord til Spæt Henriksen

      Borgnakke, Karen, 2011, In: Unge Pædagoger. 1, p. 128-128 1 p.

      Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Feature article

    7. Published

      Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy

      Borgnakke, Karen, 2011, Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. Dahl, K. K. B., Læssøe, J. & Simovska, V. (eds.). Kbh.: Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, p. 39-50 12 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

    8. Published

    ID: 13004