”En frustrerende gråzone” - Gert Biesta og den uddannelsesmæssige betydning af modstand
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Standard
”En frustrerende gråzone” - Gert Biesta og den uddannelsesmæssige betydning af modstand. / Johansen, Martin Blok.
Uddannelse for en menneskelig fremtid: Gert Biestas pædagogiske tænkning. ed. / Lærke Grandjean; Ole Morsing. Aarhus : Klim, 2017. p. 35-50.Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Harvard
Johansen, MB 2017, ”En frustrerende gråzone” - Gert Biesta og den uddannelsesmæssige betydning af modstand. in L Grandjean & O Morsing (eds), Uddannelse for en menneskelig fremtid: Gert Biestas pædagogiske tænkning. Klim, Aarhus, pp. 35-50.
APA
Johansen, M. B. (2017). ”En frustrerende gråzone” - Gert Biesta og den uddannelsesmæssige betydning af modstand. In L. Grandjean, & O. Morsing (Eds.), Uddannelse for en menneskelig fremtid: Gert Biestas pædagogiske tænkning (pp. 35-50). Klim.
Vancouver
Johansen MB. ”En frustrerende gråzone” - Gert Biesta og den uddannelsesmæssige betydning af modstand. In Grandjean L, Morsing O, editors, Uddannelse for en menneskelig fremtid: Gert Biestas pædagogiske tænkning. Aarhus: Klim. 2017. p. 35-50
Author
Bibtex
@inbook{6e7b8548337f43d0b1e0f0bb7f143744,
title = "”En frustrerende gr{\aa}zone” - Gert Biesta og den uddannelsesm{\ae}ssige betydning af modstand",
author = "Johansen, {Martin Blok}",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "9788772040004",
pages = "35--50",
editor = "L{\ae}rke Grandjean and Ole Morsing",
booktitle = "Uddannelse for en menneskelig fremtid",
publisher = "Klim",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - ”En frustrerende gråzone” - Gert Biesta og den uddannelsesmæssige betydning af modstand
AU - Johansen, Martin Blok
PY - 2017
Y1 - 2017
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 9788772040004
SP - 35
EP - 50
BT - Uddannelse for en menneskelig fremtid
A2 - Grandjean, Lærke
A2 - Morsing, Ole
PB - Klim
CY - Aarhus
ER -
ID: 176858084