Evalueringens spændingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol

Research output: Book/ReportReportResearch

Standard

Evalueringens spændingsfelter : Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. / Borgnakke, Karen.

København : Danmarks Lærerhøjskole, 1996. 44 p.

Research output: Book/ReportReportResearch

Harvard

Borgnakke, K 1996, Evalueringens spændingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. Danmarks Lærerhøjskole, København.

APA

Borgnakke, K. (1996). Evalueringens spændingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. Danmarks Lærerhøjskole.

Vancouver

Borgnakke K. Evalueringens spændingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. København: Danmarks Lærerhøjskole, 1996. 44 p.

Author

Borgnakke, Karen. / Evalueringens spændingsfelter : Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. København : Danmarks Lærerhøjskole, 1996. 44 p.

Bibtex

@book{ba65ab2ad89149ebb1183c11f759ed94,
title = "Evalueringens sp{\ae}ndingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bed{\o}mmelse og kontrol",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1996",
language = "Dansk",
publisher = "Danmarks L{\ae}rerh{\o}jskole",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Evalueringens spændingsfelter

T2 - Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol

AU - Borgnakke, Karen

PY - 1996

Y1 - 1996

M3 - Rapport

BT - Evalueringens spændingsfelter

PB - Danmarks Lærerhøjskole

CY - København

ER -

ID: 33584319