Evalueringens spændingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol
Research output: Book/Report › Report › Research
Standard
Evalueringens spændingsfelter : Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. / Borgnakke, Karen.
København : Danmarks Lærerhøjskole, 1996. 44 p.Research output: Book/Report › Report › Research
Harvard
Borgnakke, K 1996, Evalueringens spændingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. Danmarks Lærerhøjskole, København.
APA
Borgnakke, K. (1996). Evalueringens spændingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. Danmarks Lærerhøjskole.
Vancouver
Borgnakke K. Evalueringens spændingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol. København: Danmarks Lærerhøjskole, 1996. 44 p.
Author
Bibtex
@book{ba65ab2ad89149ebb1183c11f759ed94,
title = "Evalueringens sp{\ae}ndingsfelter: Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bed{\o}mmelse og kontrol",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1996",
language = "Dansk",
publisher = "Danmarks L{\ae}rerh{\o}jskole",
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Evalueringens spændingsfelter
T2 - Begreber og aktiviteter mellem refleksion, bedømmelse og kontrol
AU - Borgnakke, Karen
PY - 1996
Y1 - 1996
M3 - Rapport
BT - Evalueringens spændingsfelter
PB - Danmarks Lærerhøjskole
CY - København
ER -
ID: 33584319