Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller

Research output: Other contributionNet publication - Internet publicationCommunication

Standard

Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. / Thorhauge, Anne Mette.

Videnskab.dk, ForskerZonen. 2019.

Research output: Other contributionNet publication - Internet publicationCommunication

Harvard

Thorhauge, AM 2019, Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. Videnskab.dk, ForskerZonen.

APA

Thorhauge, A. M. (2019). Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. Videnskab.dk, ForskerZonen.

Vancouver

Thorhauge AM. Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. 2019.

Author

Thorhauge, Anne Mette. / Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. 2019. Videnskab.dk, ForskerZonen.

Bibtex

@misc{bc688c949706453bab4fcae444fa49fd,
title = "Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afh{\ae}ngighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller",
abstract = "Artikel til videnskab.dk",
author = "Thorhauge, {Anne Mette}",
year = "2019",
language = "Dansk",
publisher = "Videnskab.dk, ForskerZonen",
type = "Other",

}

RIS

TY - ICOMM

T1 - Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller

AU - Thorhauge, Anne Mette

PY - 2019

Y1 - 2019

N2 - Artikel til videnskab.dk

AB - Artikel til videnskab.dk

UR - https://videnskab.dk/teknologi-innovation/gratisspil-skaber-ikke-afhaengighed-men-de-er-uigennemsigtige

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

PB - Videnskab.dk, ForskerZonen

ER -

ID: 223514498