Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller
Research output: Other contribution › Net publication - Internet publication › Communication
Standard
Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. / Thorhauge, Anne Mette.
Videnskab.dk, ForskerZonen. 2019.Research output: Other contribution › Net publication - Internet publication › Communication
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - ICOMM
T1 - Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller
AU - Thorhauge, Anne Mette
PY - 2019
Y1 - 2019
N2 - Artikel til videnskab.dk
AB - Artikel til videnskab.dk
UR - https://videnskab.dk/teknologi-innovation/gratisspil-skaber-ikke-afhaengighed-men-de-er-uigennemsigtige
M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation
PB - Videnskab.dk, ForskerZonen
ER -
ID: 223514498