Standard
Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. / Borgnakke, Karen.
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. ed. / Kari Kragh Blume Dahl; Jeppe Læssøe; Venka Simovska. Kbh. : Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2011. p. 39-50.
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Harvard
Borgnakke, K 2011, Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. in KKB Dahl, J Læssøe & V Simovska (eds), Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, Kbh., pp. 39-50.
APA
Borgnakke, K. (2011). Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. In K. K. B. Dahl, J. Læssøe, & V. Simovska (Eds.), Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack (pp. 39-50). Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Vancouver
Borgnakke K. Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. In Dahl KKB, Læssøe J, Simovska V, editors, Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. Kbh.: Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet. 2011. p. 39-50
Author
Borgnakke, Karen. / Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy. Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. editor / Kari Kragh Blume Dahl ; Jeppe Læssøe ; Venka Simovska. Kbh. : Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2011. pp. 39-50
Bibtex
@inbook{7ad05b011d594dd0b21e29c84ff28284,
title = "Skal Klafki nyt{\ae}nkes?: N{\ae}ste generation af livsf{\ae}rdigheder mellem literacy, numeracy og technacy",
author = "Karen Borgnakke",
note = "Udgivet i forbindelse med Karsten Schnacks fratr{\ae}den som professor ved Institut for Didaktik p{\aa} Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsskole ",
year = "2011",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7430-229-2",
pages = "39--50",
editor = "Dahl, {Kari Kragh Blume} and Jeppe L{\ae}ss{\o}e and Venka Simovska",
booktitle = "Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence",
publisher = "Forskningsprogram for Milj{\o} og Sundhedsp{\ae}dagogik, Institut for Didaktik, Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Skal Klafki nytænkes?
T2 - Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy
AU - Borgnakke, Karen
N1 - Udgivet i forbindelse med Karsten Schnacks fratræden som professor ved Institut for Didaktik på Danmarks Pædagogiske Universitetsskole
PY - 2011
Y1 - 2011
UR - http://www.dpu.dk/fileadmin/www.dpu.dk/forskningsprogrammer/miljoeogsundhedspaedagogik/publikationer/Schnack_3_.pdf
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 978-87-7430-229-2
SP - 39
EP - 50
BT - Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence
A2 - Dahl, Kari Kragh Blume
A2 - Læssøe, Jeppe
A2 - Simovska, Venka
PB - Forskningsprogram for Miljø og Sundhedspædagogik, Institut for Didaktik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet
CY - Kbh.
ER -